Cesty duší - Next Generation

26.01.2011 08:30

Pustil jsem se po třech letech do přečtení těch čtyřech úžasných knih od Micheala Newtona Cesty duší, Osud duší, Učení duší a Vztahy duší a pozoruju, jak se za tu dobu změnilo mé chápání a vnímání toho duchovního světa. Úplně mě to elektrizuje a inspiruje, rád bych se posadil do křesla u doktora Newtona a popovídal si s ním - jako Ilumauir, jako duše, která si vzpomíná na ten duchovní svět, minulé životy a své poslání tady na Zemi skoro v bdělém stavu. Většinou nepotřebuju ani nějaký trans.

Často sice o svých pozorováních píšu, ale přesto mě zajímá, co je ve mě hlouběji a skvělou metodou, jak to zjistit, jsou správně položené otázky. Ale kým, kdy a kde?

Objevil jsem v sobě touhu být v týmu výzkumníků, kteří se zkoumáním duchovního světa zabývají. Mohl by takový vzniknout na Nové Zemi? Našlo by se nás tu pár, kteří by chtěli jít opravdu daleko?

Doktor Newton hodně píše o skupinách duší, které se podporují a spolupracují, po smrti diskutují, co udělali za života dobře, co špatně a jak to příště udělat líp a připravují se na další společné inkarnace v různých společenských a příbuzenských konfiguracích. A opravdu mě inspirují vztahy duší mezi sebou, jak si vidí až do žaludku a jak se přitom přijímají a respektují.Tak mě napadlo, co kdybychom takovéhle skupinky tvořili už za života na Zemi? Vždyť nemusíme čekat do bardu, abychom si uvědomili, co děláme blbě a začali do dělat jinak v příštím životě. Ten vysněný příští život žijeme už teď.

 

Nová Země 10.5.2009

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode

TOPlist