Jen tak pro radost

15.08.2002 00:00

Albert na zdi

Ze zdi Albert čumí
a zas si myslí svý
E mu v hubě šumí
ten frajer libový

Na svět se Albert kouká
jakoby všechno znal
rozumy z nosu souká
čert aby ho spral

Na nás teď ze zdi zírá
na nás svý bulvy kulí
velká černá díra
ho snad z vršku skulí

Na zdi se Albert tváří
asi už moudrost sněd
ví, že jsme jen lháři
co jim smrdí děd

Koloběžka

Ref.: Koloběžka, koloběžka, koloběžka
velká, rychlá, zlá
koloběžka, koloběžka, koloběžka
je jenom má, má, má

1/ Jsem pirátem silnic
kam se na mě hrabete
fordy, hondy, bavoráky
má koloběžka rozmete

2/ Má emerický brzdy
zvonek z Vietnamu
když to všechno funguje
tak si nedám na tlamu

3/Vyhrál jsem s ní Monte Carlo
byl jsem první v Dakaru
jezdím jako Ayrton Senna
i když trochu po staru

4/Podrážky mám značky Puma
koukejte jak fungujou
tisícovkou kolmo z kopce
pak silnici hoblujou

5/Má vybavení jako tryskáč
i leteckej kulomet
když z prava začne střílet traktor
odpovím mu hned

6/Je to moje věrná družka
jezdím s ní i do školy
učitelé strachy blednou
a za trest píšou úkoly

Krásný den

Ten den, krásný den
slunné ráno zvalo ven
vyletěl jsem jako pták
a pak jsem dostal na zobák

Dobré jitro, slunný čas
mladá paní zdravím vás
ptáčkové nás k lásce zvou
a pak jsem dostal sekyrou

Díra v hlavě, láska v duši
slunce rychle mou krev suší
milý pane, dám vám půl
a pak mi oko vydloubnul

Slunce svítí, déšť se leká
sedlák s dcerou louku seká
nabídl mi chléb a sůl
a pak mi nohu useknul

Záchranu mi dcera dává
dneska bude velká sláva
pak se na mě usmála
než mi kulky urvala

Horké léto k vodě láká
v bazénu se dívka cáká
přesvědčí jí mužný hlas
než na schodech si zlámu vaz

Do vody jsem spad jak kláda
třeba mě má dívka ráda
jak jsem o ní takto snil
málem jsem se utopil

Ten den, krásný den
slunné ráno zvalo ven
vyletěl jsem jako pták
a pak jsem dostal na zobák

Hlavolam

Na stole přede mnou
leží nesložitelný hlavolam
Dala mi šest červenejch kousků umělý hmoty
lezou mi na nervy
V návodu píše:
průměrně inteligentní člověk
to složí za pět minut
já se o ní pokouším už dva roky ? nic
asi jsem blbec

Písmák 2002

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode

TOPlist