Mé pocity z transformace

01.02.2008 00:00

1.2.2008

V těchto dnech přitéká na Zemi obrovské množství spirituální energie a spousta lidí to vnímá. Tahle energie protéká našimi životy a vlévá se do energetických struktur nebo světelných sítí, které jsme připravili nebo vytvořili v uplynulých několika měsících. Ta energie má nesmírný až vesmírný tvořivý potenciál, takže záměry, které jsme vysílali se právě teď začínají realizovat. Ještě chvíli potrvá, než si všimneme výsledků, ale v klidu a pozorně sledujme, jak přicházejí. Ta materializace není ještě dokonalá, proto je zde stále určitá prodleva mezi časem vyslání energie a realizací, naše záměry ještě nevysíláme úplně jasně a naše struktury a sítě jsou teprve ve stádiu zrodu, ale už jsou mezi námi, už jimi může protékat energie, už mohou tvořit.

Ten příval je mocný a spousta lidí ho prožívá dost nepříjemně, píše o tom třeba Jirka Mašek na osudu.cz. Ale dá se prožívat i úplně jinak a své prožitky chci právě sdílet.

Příznaky, o kterých píše Jirka, jsem měl před třemi čtyřmi lety taky, padal jsem na hubu, byl jsem k nedospání, měl jsem problémy s dýcháním i krevním tlakem. Prožil jsem období, kdy jsem se nemohl zahřát a chodil i v létě nabalený jak pumpa, jindy mi zase po horké sprše naskákaly pupínky po celém těle. Tři týdny jsem měl zalehlé uši, nebo tři měsíce nepřetržitě kašlal. Doktoři samozřejmě na nic nepřišli.

Co se stalo pak? Začal jsem se čistit, byla to očista mysli, srdce i duše a nakonec i těla. Strávil jsem stovky hodin v Kruzích srdce, kde jsem spolu s přáteli, zkoumal sám sebe i druhé lidi, kdy jsem zjišťoval, kým skutečně jsem, co doopravdy prožívám a co z celého srdce chci vnést do svého života. Pomohli mi odhodit masky a prolomit obrany, které jsem si kolem sebe vytvořil, a otevřeně a upřímně, hlavně k sobě samému, sdílet své veškeré strachy a nejhlubší existenciální obavy, vidět je z nadhledu a přijmout je, přijmout sám sebe takového, jaký skutečně jsem. A zhubnul jsem 25 kilo J

A v těchto dnech si užívám výsledků téhle očisty, vnímám ten proud energie, který mnou prochází. Je to příval a čím víc té energie dávám, tím víc jí dostávám.

Jak ten proud vnímám ve fyzickém těle? Začalo to v oblasti srdce, kde cítím naplnění, klid a harmonii a ta energie se rozlévá, jako takové teplo, do celého těla, teď jí hodně vnímám v rukou, na předloktí, nebo ve stehnech, ale proudí dál a dál, naplňuje celý trup. Je to tak příjemné, že bych to pro přiblížení popsal slovem orgasmus. Možná že to není tak intenzivní, jako orgasmus po sexu, ale už to trvá hodiny a dny. V tomhle stavu se člověk nemůže mračit a je to na něm vidět i navenek, a lidi si toho fakt všímají. Buď se diví a ptají se, co se mi stalo, většinou si myslí, že jsem čerstvě zamilovaný, nebo rovnou říkají, že celý zářím. To se usmívám ještě víc.

Jaký je to pocit? Cítím se v bezpečí v náručí Boha a Vesmíru, vím, že dělám přesně to, co mám, že jsem na správném místě a jsem připravený být součástí proměny světa. Vím, že ta vlna, na které teď pluju, mě veze do nového světa nových příležitostí a nového života. Těším se na dárek, mám takové pocity jako když jsem se v dětství těšil na Vánoce, tehdy jsem taky věděl, že dostanu něco úžasného, protože ty dárky mi dávali ti, co mě hluboce milovali. Dnes je to stejné, je to důvěra v toho, kdo mě miluje, že mi daruje to nejlepší, co má. A já to s láskou přijímám. Do práce teď chodím s pocitem tajného milionáře nebo miliardáře, který si užívá toho, co právě teď je, protože brzičko se mu promění celý svět.

Ten dnešní pocit nepřišel ze dne na den, dostávám se do něho postupně už asi rok, z počátku trval třeba jen hodinu, pak odezněl. Po měsíci se vrátil a trval půl dne. Ale už jsem měl období, kdy jsem v podobných pocitech byl tři týdny, byla to nejúžasnější doba tvořivosti. Tehdy jsem psal o Zatopené Zemi.

Ani předchozích pár dní nebylo snadných. Vesmír zkoušel, jak je to vlastně s tím mým egem a spousta lidiček z Nové Země mi s tím pomáhalo, můj velký dík patří hlavně Ivaně, ale i ostatním diskutujícím. Dělal jsem to, co mi srdce velí a sledoval reakce lidiček na mé činy. Pozoroval jsem sám sebe, jak se mě dotýká třeba to, co o mě píšou nebo jak hodnotí to, co dělám, jestli mě zraňují jejich soudy, nebo když rozdělují Novou Zemi na my a on. Nebo jestli i v téhle situaci dokážu zůstat v srdci a vyzařovat všem absolutní, neposuzující a bezpodmínečnou lásku, jestli si stále jsem vědom, že všichni jsme jeden, že jsme propojení, že všichni děláme to nejlepší, co umíme. V tomhle mi velmi pomáhali BoFi a Jirka a hluboce si vážím jejich vhledů.

Opět jsem našel svůj střed, to místo, ze kterého tryská ta energie. Teď jsem tady, v míru a harmonii, v lásce a přátelství, ve světle.
 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode

TOPlist