Odborník přes prsa

12.09.2007 00:00

Jsem odborník přes prsa. Nestydím se za to, přesto se mé odborné znalosti stále rozšiřují a já dychtivě čerpám stále nové a nové informace.

Zrovna dnes jsem se dozvěděl, že před menstruací si ženský podprsenky povolují a po menstruaci zase přitahují, nebo že by to bylo obráceně? Ale tak nějak to je, bavily se o tom. V rámci svého odborného vzdělávání jsem se jich zeptal, jak se to dělá. Tak prý na každé podprsence je takový čuflík, kterým se dá zkrátit. Chtěl jsem to vědecky prozkoumat, ale nedaly se.

Touhle problematikou jsem se začal zabývat už na gymplu, když jsme si při hodině biologie měřili obvod hrudníku. Vyhrál jsem, měl jsem 114 cm, druhá byla Štěpánka s pouhými 108 cm, i když, to jí bylo šestnáct, kdoví kolik má chudák dnes. Vždycky jsme jí posílali za mladým matikářem, když jsme potřebovali odvolat písemku. Štěpánka se před ním třikrát nadechla, matikář zrudnul a změknul (nebo spíš ztvrdnul?). Jednou dokonce utekl říčný ze třídy. – Jinak jsem taky držel třídní rekord v objemu plic, jedním nádechem jsem dokázal rozbít ten měřící přístroj.

Vyprávěl jsem dneska dámám tuhle historku a hned se začaly v duchu přeměřovat. „No to já bych se raději neměřila,“ špitla nesměle Žaneta. „Ale to se neboj, to není miss, v biologii se to měří takhle pod košíčky.“ „No právě.“ „Tuhle soutěž by stejně vyhrál Arnold Schwarzenegger.“ „A jak je to tedy s velikostmi podprsenek?“ zeptal se druhý odborník, Jirka. „Jsou jedničky, dvojky, trojky, to je celková velikost podprsenky,“ vyprávěla nám lektorka Markéta. „A košíčky se značí zvlášť?“ „Ano, ty jsou pak A, B, C, D.“ Zasněně jsem odhadoval, kolik asi mají slečny lektorky.

Jednou na podnikovým večírku náš šéf vyhlásil, že která kolegyně bude mít víc přes prsa, než on přes pupek, dostane flašku. Sundal si pásek od kalhot, který málem nedopnul, udělal si na něm křídou rysku a všechny přeměřil. Spokojeně se usmíval, protože flaška měla být jeho. Pak změřil mě. Zuřil, tak jsme tu flašku vypili společně. Furt se vymlouval, že nejsem ženská.

Chtěl jsem to podobně vyzkoušet na dnešní lekci, ale od té doby, co jsem zhubnul 20 kilo, by možná holky vyhrály. Jo, časy se mění, svět není co býval. Co začali v teleshoppingu prodávat ty umělý vycpávky, už žádný ženský nevěřím, když vypráví o velikosti svých podprsenek. Člověk se zamiluje a pak aby se bál, kolik mu té silikonové lásky zůstane v ruce.
 

iDnes 2007

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode

TOPlist