Prázdninové verše (2002)

08.08.2002 00:00

Ret proti rtu

Ret proti rtu
jazyk proti jazyku
zuby útočí
slzy do očí

sen proti snu
touha proti touze
pudy útočí
vášeň do očí

noc proti dnu
muž proti ženě
penis útočí
sperma do očí

ret proti rtu
jazyk proti jazyku?
 

Noc probuzení

podám ti myšlenku
můj vezmeš si hlas
dáváš mi slova
co klade si čas

hladím tě na duši
procitáš k snění
líbáš mě do ticha
usínám k bdění

ležíme, milujem
toužíme, spíme
zakletí tancujem
o lásce bdíme

 

 

Písmák 2002

Poločas rozpadu básní

Monitor do noci září
jen tři dny budeš smět žít
tři dny a propadneš stáří
internet zabíjí klid

Báseň se s rachotem rozpadá
záblesk mi popálí oči
slovo z úst do sítě propadá
propast, kam bezhlavě skočí

Nevěřím slibům a frázím
vždyť perly sviním tu házím
ať hloupí, chytří, šerední či krásní
tři dny je poločas rozpadu básní

Žena v řádcích

Když
z hlavy
nezbude
než
krk
ramena široká
ňadra dmoucí
a štíhlý
vosí
pas
na boky
pohlédnu
klín pohladím
stehna
a nohy
pos
ta
vím
 

Propleteny 

Pět prstů propletených
s pěti prsty tvými
pět nocí neprospaných
kdy neskládalas rýmy

Dlouhé vlasy rozcuchané
propletené s mými
myšlenky zamuchlané
jak z dvou ohňů dýmy

Po paty zahaleny
do jediného šálu
k splynutí odsouzeny
bez svatebního bálu

Tvé smysly propleteny
s pěti smysly mými
orgasmem propojeny
jak z dvou ohňů dýmy

 

Trest smrti 

Trest smrti po právu mi dejte
popravu rychle vykonejte
ať více neuvidí znesvěcené stěny
zločin milující ženy

Zhřešila jsem, jak žena zhřešit může
mé srdce bodlo nepravého muže
já ho milovala všemi silami
jeho krev tekla mými žilami

O duši já s čertem měla sázku
blesk z nebe zabil naší lásku
odešel, já víckrát ho neviděla
temná a chladná je moje malá cela

Trest smrti po právu mi dejte
popravu rychle vykonejte
nebude nikdy pochopený
zločin milující ženy

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode

TOPlist