Přijímám Vzkaz od mistrů

27.03.2008 00:00

Tenhle obrázek sem dala Markétka někdy v lednu, byl součástí Vzkazu od mistrů. https://novazeme.ning.com/profiles/blog/show?id=1315955%3ABlogPost%3A21589

Když jsem ho viděl tehdy, ještě mi to nedocvaklo, ale od té doby se mnoho změnilo. Já jsem se změnil. Proběhl ve mně nějaký proces, který mi umožnil vidět ten obrázek jinak.

Dívám se znova na ty symboly a došlo mi, že tam jeden "chybí", prostředek toho kruhu je prázdný. A celý ten obrázek je jakýmsi neuchopitelným způsobem asymetrický. Šest znaků vně, pět uvnitř, magický počet je přitom dvanáct. Původně jsem si myslel, že dvanáctý symbol je celek, ale ne, ten je třináctým. "Chybí" dvanáctka.

Slovo "chybí" dávám do uvozovek, protože ta nedokončenost je záměrem toho obrazu. Jeho energie směřuje do středu - v pravém slova smyslu se soustředí. A pak vyskakuje z roviny do prostoru. Uvědomil jsem si, že znak, co tam chybí, je můj osobní symbol – Ilumauir, Ten, který září. Mým symbolem je stylizovaná postava, ze které jsou vidět jen obrysy hlavy a ramen. Z místa jejího srdce pak vycházejí dva paprsky zlatého světla, které hlavu obkružují a spojují se nad ní v zářící sedmicípou hvězdu.

Vytiskl jsem si ten obrázek a skutečně fyzicky tam svůj symbol dokreslil, symetrie byla dovršena, co bylo rozdělené, je spojené, teď v tom obraze vnímám jinou, novou energii.

Tohle, co popisuju, může udělat každý, ten obraz je k tomu určen. Každý máme osobní symbol a každý ho tam můžeme doplnit. Když to uděláme, energie toho obrazu vystoupí do prostoru. Pak stvoříme šest miliard takových různých obrazů, protože každý člověk má svůj osobní symbol.

Ten obraz je užasný v tom, že dokáže mnoha lidem ten jejich symbol najít.

Tohle co píšu je channeling a stala se mi teď zvláštní příhoda. Chtěl jsem předchozí větu napsat ve tvaru „Ten obraz je užasný v tom, že dokáže mnoha lidem pomoci ten jejich symbol najít“ , ale „omylem“ jsem vynechal slovo pomoci a najednou ta věta dostala úplně jiný smysl. Má původní představa byla, že člověk pomocí toho obrazu hledá ten svůj symbol, ale díky tomu „omylu“ jsem si uvědomil, že zde to funguje obráceně. Obraz hledá ten symbol v člověku.

Jaký je váš symbol? jak ten obraz dokončíte vy?

Ten obraz je hologram, jsou v něm už obsaženy všechny symboly, které můžeme použít, ale jsou nezjevené. Dohromady těch dvanáct symbolů tvoří symbol třináctý a šest miliard třináctých symbolů tvoří symbol čtrnáctý. Cítím v tom propojení se světelnou mřížkou jednoty.
 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode

TOPlist