S láskou a nadhledem

01.02.2011 17:16

Dělám, co umím, vždy píšu s láskou a nadhledem...vždycky, když reaguju, tak si říkám "a co bych na tohle odpověděl, když bych byl doopravdy osvícený?" nebo "co by k tomuhle tématu řekli andělé, kdybych měl s nimi opravdu spojení?" nebo "jak by na tohle reagoval Bůh, kdyby byl na mém místě?"

Sním o tom osvícení, o tom spojení o té Boží přítomnosti a pak si odpovědi VYMÝŠLÍM, sním je, fantazíruju o nich a mluvím jako osvícený, mluvím řečí andělů, mluvím jazykem Boha. Věřím totiž, že si tenhle svět tvoříme svými myšlenkami a tak si vybírám myšlenky, které se mi líbí.

Je snadné psát o bolestech, nespravedlnostech, stěžovat si, obviňovat, je snadné mluvit o strachu a nenávisti. Ale zjistil jsem, že úplně stejně snadné je mluvit o lásce, porozumění, propojení, podpoře a o přijetí, je snadné se radovat. Je to jen o volbě úhlu pohledu. Tak nebo onak. Můžu tady čtvrt hodiny psát srdcervoucí polemiku nebo můžu čtvrthodiny psát o lásce, a já si vybírám to, co se mnou víc souzní a co chci skutečně prožívat a o tom píšu, lásku, soucit, vyšší vědomí. A když si nakonec přečtu, co jsem napsal, je v tom mnohem mnohem víc, než jsem si dokázal dopředu vymyslet, protože to spojení s Bohem, Vesmírem či světlem je skutečné.

Jsem osvícený. Vím to od té chvíle, co jsem zjistil, že se MŮŽU chovat jako osvícený, že můžu tak mluvit. Jsem totiž taky ve spojení s Anděly a ti mi řekli "Mluv jako osvícený, jednej jako osvícený a JSI osvícený" a tak to dělám.

Vždy píšu o tom, čemu chci dávat pozornost a to předkládám i svým čtenářům, a věřím, že píšu tak poutavě, že to upoutá i je a sami odvrátí svou pozornost od věcí, které se jim nelíbí a které nechtějí, k tomu, co skutečně chtějí, protože to je jediná cesta ke změně světa. Když dáme pozornost tomu, co nám tryská ze srdce, naše realita se totálně transformuje.

Věřím, že právě Nová Země je místem, kde můžeme psát pozitivně a s nadhledem, kde můžeme trénovat být osvícenými, kde je bezpečný prostor objevovat moudrost a laskavost, které každý z nás má v srdci.

Přátelé, chcete to zkusit?
 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode

TOPlist