Síla slov

04.01.2010 00:00

 Největší síla slov je tehdy, když je ticho a je velkým řečnickým uměním prokládat slova s tichem, vytvářet pauzy, ve kterých promlouvá srdce.

Vzpomínám na seminář s Robertem Sattlerem, kde jsme měli udržet pozornost posluchačů aniž bychom řekli jediné slovo, jen silou osobnosti, vyzařováním, propojením s nimi na neverbální rovině

Párkrát jsem zažil, že energie VŠECH se na mě upírala, všichni mi dávali pozornost a byla to taková síla, že už jsem nemusel říct ani slovo. A vlastně je to to, proč lidé většinou mluví, chtějí pozornost ostatních, i když nemají co říct a tak plácají nesmysly. A přitom stačí říct "můžete mi prosím věnovat POZORNOST?" a úplně to stačí, a když nám lidé tu pozornost s láskou dají, 90% slov může být vypuštěno, protože jejich jediným účelem je získávat pozornost aniž by cokoliv sdělovala.

Když píšu, tak s láskou nebo o lásce, vždy s respektem a nadhledem, s nadšením a humorem, protože právě takové jsou všechny informace, které dostávám ze spirituálního světa. Ani v jediném channelingu mě nestrašili, neodsuzovali ani jediného člověka za nic, co udělal, nikdy v nich nebyla ani zmínka o nějaké neodvratné katastrofě v roce 2012, i když mám barvité vize obrovské epochální změny. A vždycky mi říkají: "poslouchej srdcem a jdi za láskou a radostí, protože to je tvoje cesta"

Pro mě jsou láska a radost mírou hodnověrnosti channelingu, jsou mírou toho, jak pevně jsou spojeny se Zdrojem a jak čisté ty informace jsou. Zdroj dokáže i ty nejtěžší a nejnepříjemnější věci sdělit s nadhledem a humorem, které člověka mobilizují a povzbudí a nikdy mu nesrazí elán nebo ho nezanechají bezmocného. Tohle je pečeť pravosti.

Všechna strašení, souzení a manipulování jsou lidského původu a jsou mírou odpojenosti od zdroje.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode

TOPlist