Spiritualita a zdraví

30.11.2009 00:00

Uvědomění si psychologických a spirituálních aspektů mých nemocí mi pomohlo k uzdravení - například jsem zhubnul, srovnal se mi krevní tlak, uzdravila se játra, odhodil jsem alergie ... s ničím mi doktoři nepomohli, protože příčina nebyla v chemii těla, ale v systému přesvědčení, v chápání sebe sama, v pohledu na svět a na život. A když jsem tohle změnil, už ty nemoci nebyly třeba a odešly.

Od té doby mám také schopnost vhledu do nemocí druhých a dokážu najít spirituální příčiny somatických potíží, ty odhaluju přímo, např.channelingem nebo jasnoviděním, knížky a různé systémy mi jsou inspirací, ale bez aktivního spojení se spirituálním světem by mě mohly pěkně zmást, protože to je naprosto individuální. Když dva lidi bolí kolena, obvykle to je ze dvou naprosto odlišných příčin.

Spousta lidí si myslí, že nás uzdravují pozitivní myšlenky, ale to je omyl, myšlenky neuzdravují. To, co uzdravuje, je spojení s vnitřním potenciálem zdraví, zdraví je totiž naší podstatou a přirozeností a uzdravujeme se tím, že se vracíme k téhle podstatě, do prvotního stavu. To je svět bez myšlenek a bez ega, je to svět čistého bytí a života. A v tomhle světě existuje naše vědomí, je pozorné a bdělé, vnímá, přijímá, vydává nebo koná, na téhle úrovni fungujeme se dvěma základními energiemi, s pocity a se záměry. Můžeme se s nimi spojit dvěma otázkami: co cítím? a co chci? To, co nakonec uzdravuje, jsou jasné záměry a volně proudící pocity.

Vesmír je stroj na záměry, proto je třeba mít jasný záměr, pro uzdravení to je třeba tento: chci být zdravý. To je první krok. Druhý krok je vnoření se do energie a pocitů zdraví, prostě do situace, kdy naplno a se všemi emocemi prožívám situaci: jsem zdravý. Tohle je magnetická síla, která přitahuje realizaci. A pak začne fungovat emoční navigátor, který mě provází od situace k situaci v souladu s mým záměrem. A to je cesta uzdravení...
 

Cesty duší 2009

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode

TOPlist