Stoupáme

01.05.2010 00:00

díky Péťo za otázky, to miluju :-)

1. Kam si myslíš, že stoupáme?
To "stoupání" je podle mě metafora, a trochu výstižnější by bylo slovo "rozšiřování", rozšiřujeme se. Rozšiřuje se nám vědomí, expandujeme. A kam? Uvědomujeme si více ze světa kolem nás a hlavní posun je v tom, že vnímáme další dimenze naší reality, díky čemuž vidíme hlubší propojení mezi námi, vnímáme 4D a 5D realitu. Vlastně je to "stoupání", když si představím kreslenou postavičku, ta je 2D, a ta se nějak stane trojrozměrnou, čili 3D, to je svým způsobem stoupání.

2. Kam vede naše Cesta?
Ta cesta vede na Novou Zemi, to je svět lidí s rozšířeným vědomím, kteří jsou si vědomi té další 5D reality kolem sebe, uvědomují si, jak jsou propojeni atd. Dlouho jsem si myslel, že ten cíl je daleko, a že my jsme posádka lodi, která k němu pluje. Ale kamarádi neplavci mi tuhle představu rozmetali a já pochopil, že ta Nová Země je všude kolem nás.

3. Co se stane, až dosáhneme cíle Cesty? Například s našimi pozemskými existencemi?
Co se stane? Budeme si vědomí 5D reality kolem sebe, nic víc ale ani nic míň. Ale tohle uvědomění totálně rozmetává naší představu o světě a o tom, jak funguje, o tom, kdo jsme a co je smyslem našeho života, i to, jak se takový život dá žít. Vše, co je 5D, je zároveň i 3D, takže naše pozemská existence neskončí, ale rozšíří se.

4. Kdy si myslíš, že v tom Cíli už budeš ty osobně? A nebo už tam jsi?
Na Nové Zemi už jsem, už teď si uvědomuju tu 5D realitu kolem sebe, ale to není konec, vím, že to uvědomění může být mnohem větší, košatější, barevnější či plastičtější. Uvědomuju si, že kolem mě je úžasný nový svět, o němž vím velmi málo a který lze zkoumat tolika novými způsoby. Zatím jsem v pozici výzkumníka, který přistál na břehu nového kontinentu, ale zatím neopustil pláž.

5. Je pro tebe důležitější rychle dosáhnut Cíl nebo si užívat Cestu?
Užívám si tu cestu dokonale, jsem takový pendlovač mezi starou Zemí a tou první pláží na té nové. Otevírá se mi vědomí, pak se zase zavírá, chodím sem tam, a vyprávím o tom. Má současná role je průvodce na cestě, provázím lidi, kteří se chtějí dostat na Novou Zemi, ukazuju jim směr a pomáhám jim s nástrahami. Ale už se těším, až z té první pláže vyrazíme do vnitrozemí Nové Země.

6. Jak na sobě pracuješ? Jak pracuješ na svém Vzestupu?
Jak pracuju na svém vzestupu? Držím si ho :-) Vzestup je jízda na vlně a je to jako surfing, a chce to i stejné dovednosti, trpělivost, držet stabilitu, soustředění, nebát se, že se člověk smočí. A ty vlny už omývají tu první pláž Nové Země.

 

Cesty duší 2010
 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode

TOPlist