Tady a Teď

15.01.2010 00:00

Tady a Teď prožíváme to, o čem snily miliardy lidí před námi a na co miliardy po nás vzpomínají. Zrození Nové Země. Vynořuje se z našich snů, tryská z našich srdcí, tvoříme jí svými životy.

Regrese a minulé životy...pamatuji si je jako prázdniny před dvaceti lety i bez hypnózy a různých terapií...vzpomínám si na věci, které jsem nikdy neprožil, vím informace, které jsem nikdy nečetl ani neslyšel, je ve mě něco, co nepochází z tohoto světa...a přitom je to pro mě vše tak přirozené a "obyčejné". Vím, že TO mám prostě používat jako používám oblečení, auto nebo počítač, ne se tomu klanět nebo to uctívat. Ty vzpomínky a informace mi dávají nadhled nad probíhajícími ději, když se jimi nechám příliš strhnout, dávají mi hluboký vhled, když se mi věci míhají příliš rychle před očima, dodávají smysl a záměr životu, když se vše zdá bláznivé a marné. Pomáhají mi soustředit se na okamžik Tady a Teď, na hlas srdce, na znamení.

A ten vnitřní hlas mi stále připomíná, kdo skutečně jsem, proč jsem přišel na Zemi a co chci Tady a Teď tvořit. Mým záměrem je podílet se spolu s Vámi na zrození Nové Země, světa lásky, harmonie a hojnosti. Chci přidat své světlo, protože jsem Světlem.

Svět se mění, lidé se mění, náš osud se změnil. Věk karmy končí. Není smyslem lidských životů neustále procházet amnézií a dokola řešit tisíckrát vyřešené, jsme tady, protože chceme naplno vyjádřit to, kým skutečně jsme a tuto skutečnost promítnout do života na téhle planetě, vtisknout tohle světlo do našich těl, do našich vztahů, do naší kultury, ekonomiky i celé společnosti, do našeho vztahu k přírodě i planetě jako celku.

Tady a Teď. Probouzíme se. Uvědomujeme si své dary, které každý z nás přináší, sdílíme je jeden s druhým, společně tvoříme cestu...o téhle chvíli snily miliardy lidí před námi, když po tisíciletí umírali v bitvách, když trpěli nemocemi, hladem a bolestí, snily o ní lidé, když vcházeli do plynových komor Osvětimi, snili, když se milovali, když se dívali na hvězdné nebe, když v objetí usínali. A na tuhle chvíli vzpomínají lidé v daleké budoucnosti, protože tady a teď se rodí to, co oni prožívají jako majestátnou realitu Života na Zemi. Vzpomínají na nás...a právě TEĎ si čtou tenhle text, protože on přežil staletí a tisíciletí...zdravím Vás přátelé ve věčnosti, váš přítel v čase, Ilumauir, Ten, který září.
 

Cesty duší 2010

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode

TOPlist