Tancuj se mnou

20.08.2006 00:00

 

Melanie Pain - Dance With Me. - Prostě blíž

1.Tancuj tanečníku
Ať poznáš co je hřích
Lásku která bolí
Najdeš v rukách mých

2.Hořím jako anděl
Zkázy, který z nebe slét
Hořím jako ďábel
Svůdný, co zakrývá svět

3.Dej mi žár noční
O jakém ženy sní
Dej mi žár noční
Rituál milování.

4.Jako ta co dává
Co mělo být jen snem
Jako varování
ukryté v posedlém

5. Jsem tvůj padlý anděl
Touhy, trestám nevinné
Bude tě to bolet Lásko,
než to pomine

6.Dej mi žár noční
O jakém ženy sní
Dej mi žár noční
Rituál milování.

7.Pojď blíž tanečníku
přestanou brzo hrát
máš poslední šanci
dnes se mnou tancovat

8.Dej mi žár noční
O jakém ženy sní
Dej mi žár noční
Rituál milování.

9. Dals mi žár noční
O jakém ženy sní.
Dals mi žár noční.
Rituál milování.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode

TOPlist