Tohle všechno je láska

01.02.2011 15:33

Jednou jsme měli seminář a na otázku, co cítíme, spoustu z nás odpovídalo, že lásku. A lektor se z nás pořád snažil dostat něco víc a pak napsal na tabuli Škálu emocí ....

 

Š Radost / Poznání / Svoboda / Láska / Vděčnost

T Vášeň

Ě Nadšení / Dychtivost / Optimismus

S Pozitivní očekávání

T Naděje

Í Spokojenost

-----------

N Nuda

E Pesimismus

Š Zdrcenost

T Pochybnost

Ě Starost

S Obviňování

T Zastrašení

Í Pomsta

Nenávist / Vztek

Žárlivost

Nejistota / Vina / Nehodnost / Ubohost

Strach / Žal / Deprese / Zoufalství / Bezmocnost

---------------------------

...pak plácnul do té tabule a řekl "Tohle všechno je láska a teď mi Kamile řekni, co z toho cítíš." Vybral jsem si zlost nebo vztek, protože to byla forma lásky, kterou jsem v sobě zrovna cítil a byl jsem vzteklý a zlostný. A užíval jsem si to, protože to byla emoce, kterou jsem v sobě dlouho potlačoval a myslel jsem si, že duchovní člověk nemůže mít zlost. Ale může. Je úžasné být s takovými lidmi, kde člověk může mít jakoukoliv emoci bez nebezpečí, že si to někdo vztáhne na sebe a bude si falešně myslet, že já ten vztek mám na něj. Ne. To, jak teď pracuju s emocema je o tom, že si uvědomuju, že za ně mám absolutní zodpovědnost, že jejich původcem jsem já sám ne někdo druhý a že na mě je, jakým způsobem je vyjádřím. Takže teď mám všechny emoce na povrchu, když se setkáme, okamžitě uvidíš mé emoce - i spousta lidí z Nové Země z toho bývá zmatená, protože lidé obvykle své emoce skrývají v nitru. Na mě hned uvidíš, že jsem nervórní, netrpělivý, vzteklý, nedočkavý, radostný, veselý, hravý atd - emoce na povrchu. ALE uvnitř božský klid a čistá mysl a absolutní láska

 

7/2009

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode

TOPlist