Věda a Ilumauir

01.02.2011 00:00

 14.5.2008

Miluji vědu a miluji vědce, vědci jsou úžasné Bytosti světla a jsou plní porozumění pro Božské dílo. A věda je úžasný Boží dar, který nám osvětluje fungování tohoto světa. Díky vědě a jejím objevům teď tohle píšu, tisíce vědců strávily miliony hodin nad taji vesmíru, díky kterým teď využíváme počítače, internet, satelity, mobilní telefony, moderní zdravotnictví atd. atd. atd. Když zapnu telefon a na druhém konci se ozve hlas, vím, že věda je velice platným a fungujícím způsobem poznání světa. Věda prostě funguje.

Nezapomínám, kde začala má cesta, můj Osobní příběh, začala průzkumem vesmíru a objevováním záhad astronomie a kosmologie, pokračovala zkoumáním Země a osobním objevem historie - člověka, planety, Vesmíru, ale také zjevením budoucnosti. Všechny tyhle objevy mi umožnila věda a já si obrovsky vážím každého vědce a každičké informace, které mi zprostředkovali, protože všechny jsou v souladu s Božským vesmírem. Nezapomínám, že právě díky vědě jsem objevil Boha, ano právě prostřednictvím té vědy, které tzv. "duchovní" lidé nemůžou často přijít na jméno a jejím odmítáním dělají zrcadlově to samé, co "vědci", když odmítají spirituální zkušenosti.

Vzpomínám na chvíli, kdy jsem stál před zdánlivě neřešitelným dilematem: buď je pravdivá věda anebo je pravdivá spirituální zkušenost - tohle dilema také řeší naše civilizace. V tu chvíli jsem dostal božské zjevení a pochopil, že pravdivé jsou obě zkušenosti a není mezi nimi nejmenšího rozporu. Není nejmenšího rozporu mezi vědou a Bohem, to, co zjistí věda, je stejně platné poznání Boha jako meditace. Pochopil jsem, že rozpor je mezi vědou a náboženstvím (křesťanstvím, Biblí), a to hlavně proto, že v rozporu jsou náboženství a Bůh.

Vědecký popis skutečnosti je velmi nezávislý na názorech jednoho člověka, je výsledkem práce desítek či stovek lidí, pokusů, pozorování, diskusí a obhajob, kde prostě vše je možno a nutno zpochybnit a dokázat nebo zamítnout. Tímto způsobem je Boží dílo popisováno nejdůkladněji jak jen to jde a tahle nezávislost na nějaké autoritě také způsobuje vysoký soulad Božského s vědou. A tento proces chybí v náboženství, kde často z osobní spirituální zkušenosti jednotlivce je učiněn obecný dogmatický závěr, který je pak vydáván za jedinou pravdu, vnucovanou ostatním silou nebo mocí. Proto je náboženství a Božské v rozporu.

Používám vědu s láskou a úctou i na své spirituální cestě. Od mládí mě fascinovalo vědecké poznání a dnes vidím, jaký to mělo hluboký význam. Třeba astronomií jsem se velmi podrobně zabýval proto, abych v současnosti dokázal posoudit reálnost takových tvrzení, jako že sluneční soustavou "projde" modrá hvězda nebo že na oběžné dráze jsou flotily mimozemských lodí nebo že na Marsu jsou pyramidy atd. Archeologií a vývojem lidského druhu jsem se zabýval proto, abych dokázal pochopit, kde a jak mohla existovat Atlantida nebo abych měl ve vědomí vývoj egyptské civilizace.

Mí průvodci mi nikdy nevnucují něco, co by bylo v rozporu s mým vnitřním vědeckým přesvědčením a dokonce mě nabádají ke konfrontaci s vědeckými fakty. A tak svá zjištění ze channelingu konfrontuji se svým vnímáním vědeckého poznání. Díky tomuhle poznání jsem pochopil, že spirituální sdělení, která jsou v rozporu s vědeckými poznatky jsou irelevantní a neplatná. To není nějaká spiknutí vědců proti nám, ale naopak jejich velice účinná pomoc, která nám umožňuje třídit informace. Můžeme se tak vyhnout trapným omylům, ale také poznávat, jak se věci skutečně mají. Často jsou ale ega „duchovních“ lidí tak silná, že vědecké informace zavrhují. Ale získávání vědeckých informací je svého druhu channeling a proto tento zdroj považuji za stejně platný jako jakýkoliv jiný channeling s tím, že tisícinásobně potvrzená vědecká informace má tisíci násobnou váhu oproti jednomu hlasu jediného média.

Ale v channelingu, tak jako ve vědě, neplatí demokracie i jediný hlas může mít pravdu a tisíc se jich může mýlit. A tak už se mi několikrát stalo, že mě průvodci upozornili na díry ve vědeckém poznání a nabídli jiné vysvětlení a k mému velikému úžasu vědci během let přišli na to samé, co já věděl ze channelingu. Díky těmto zkušenostem mám velkou důvěru jak v channeling, tak také ve vědu, že je schopná dobře popsat svět.

Skutečnost, že se hodně zabývám vědou, mi umožnila objevit i hranice vědy, prostě oblasti, se kterými si vědci nevědí rady, kde tápou nebo které ignorují a těmi jsou právě spirituální zkušenosti lidí. Musel jsem prožít několik neuvěřitelných situací, abych pochopil, že věda neví všechno, že je zde oblast lidského poznání, kam současná věda nedosahuje a tahle terra inkognita začíná už v samotném srdci vědy u takových otázek jako co je to čas? Co je to život? Co je to vědomí? Co je smyslem života?

Tehdy jsem pochopil omezení, která si věda dala a kvůli kterým nedokáže zpracovat některé záležitosti jinak než tvrzeními, že jsou to lži, bludy nebo výmysly. Ve světě, tak jak si ho věda definuje, prostě není pro takové věci místo. A od té doby se vzrušením sleduji odvážnou cestu vědců za novým světovým paradigmatem, který právě v lůně vědy vzniká a který časem naprosto změní naše chápání vědy, ale i celého světa vůbec. Věda není v žádném případě statická, naopak, je to jedna z nejdynamičtěji se vyvíjejících oblastí lidské zkušenosti, která právě v těchto letech prochází nejdramatičtější změnou ve své historii. Vědci totiž narazili na „problémy“, které jsou naprosto neřešitelné v rámci současného paradigmatu a boří jejich představy o světě. Teorie strun je zatím vajíčko, ale brzo se z něho vylíhne drak.

Pokud si duchovně uvědomělí lidé myslí, že to jejich paradigma je lepší a že tedy oni ho nebudou muset měnit, velmi se mýlí. Tvoříme paradigma holografického vesmíru, kde vše souvisí se vším a všechny zkušenosti jsou platné, kde nelze odmítnout jedno a přitom neodmítnout všechno, kde odmítání alopatické medicíny je stejně pošetilé jako odmítání léčitelství, kde např.jaderná fyzika je integrální součástí posvátné geometrie, kde evoluce je Božím Velkým dílem či channeling je metodou vědeckého výzkumu (skvěle o tom třeba píše Richard Feynman, nositel NC za fyziku, který právě pomocí channelingu objevit to, za co dostal nobelovku).

Lidé mají různé způsoby poznání světa, které se jednoho dne velkolepě spojí.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode

TOPlist