Věda je svou podstatou spirituální

19.03.2010 00:00

Věda má v sobě zabudovaný mechanismus, který vede k odhalení Božího díla, protože tenhle svět je Božím dílem a věda je jeho součástí.

"Veškerá věda je o sjednocení...věda je o nalézaní spojení mezi zdánlivě nesouvisejícími jevy" - to jsem si přečetl dnes ráno v jedné knížce o kosmologii. Vlastně vědci usilují o to samé co my. Možná bychom jim mohli dát prostor, ať jdou svým směrem a sami si stoupnout na to své místo a držet svůj směr. Věřím tomu, že se ukáže, že cíl máme stejný, že stojíme jakoby na obvodu kruhu a všichni ukazujeme do středu.

Takže místo toho, abychom do vědců šťouchali, neustále zpochybňovali jejich práci nebo je nutili k jakémusi "zduchovnění" vědy, můžeme tu spirituální vědu vytvořit my. Když tady máme vhledy na obě strany, do vědy i do spirituality, možná je to naše práce a ne jejich.

Mě osobně věda zajímala dřív než spiritualita, a o duchovnost jsem se začal zajímat až tehdy, když jsem objevil můstek (možná oslí) mezi těma dvěma zdánlivě protikladnýma oblastma. Ignoroval bych takové věci jako je "vzestup", "2012" či "transformace", kdybych již teď neviděl jejich naprosto konkrétní, hmatatelné a fyzikální pozadí. Spousta mých textů o těch jevech či událostech je vlastně opsaná z teorie strun - hvězdné brány, portály, 5D, paralelní skutečnosti, konec času, zákony "přitažlivosti". Je fakt, že v té teorii strun vidím díru jak vrata, ale věřím tomu, že vědci jí zaplní - ignorují totiž jednu veličinu, jejíž pochopení zásadně promění celou vědu - a tou je vědomí

Existence více dimenzí v realitě kolem nás už pro mě není nějaká teorie nebo něco načteného, několikrát jsem je skutečně viděl. Není to sice pro mě běžná zkušenost, tak jako pro vědce není běžnou zkušeností např. pozorování rozpadu atomu, ale znám podmínky, za kterých k průniku těchto dimenzí dochází. Je zajímavé, že tak jako vědci k výzkumu používají kruhové urychlovače částic, i já jsem svá pozorování provedl v kruhu. Tahle souvislost není náhodná, kruh je totiž zesilovač energie. A i spirituální energie se zesiluje v kruhu, ovšem ne tvořeným supravodivými magnety, ale lidmi. V takovém kruhu pak nepracujeme s částicemi, ale se samotným vědomím - to se rozšířuje a jsme schopní vnímat i další dimenze, tak se otevírá něco, čemu se říká Hvězdná Brána atd.

Takže já si vizualizuju Novou Zemi, jak s láskou přijímá vědu a vědce a tvoří tu spirituální vědu.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode

TOPlist