Změna světa

01.02.2011 12:27

 Změna světa byla touhou mnoha generací. Nejstarší věta, která byla nalezena a přeložena prý zní "časy se mění, svět není co býval". Někteří viděli cíl svého snažení ve světě, který zmizel, ve ztraceném zlatém věku, do kterého se chtěli vrátit. Někteří vymysleli ideální svět budoucnosti a chtěli se dostat do něj. Všichni věděli, že je rozdíl mezi světem, kde žijí a kde chtějí žít. Tento vysněný ráj byl v minulosti nebo v budoucnosti, aproto nikdy neexistoval. Cíl nás, Bytostí světla, je jiný, my NECHCEME změnit svět, my sami jsme totiž tou změnou. Jsme zde proto, že proměnu světa žijeme.


Tenhle rozhovor vznikl channelingem, vnímal jsem, že hovořím s Bohem, ptal jsem se ho a on odpovídal...


I: Bože, co to je změna světa?

B: Co si pod tím představuješ ty?

I: Svět, kde žijeme, se nám nelíbí, mě ani spoustě jiných lidí. Chtěli bychom ho změnit.

B: A daří se?

I: Je to hodně těžký úkol, je tu spousta lidí a každý člověk by k té změně měl přispět. A většina nechce

B: Změnit svět je ale mnohem jednodušší, než si myslíš

I: Pro boha jistě, ale pro lidi ne, svět je přeci obrovský a komplikovaný

B: Jsi upnutý jen na jeden význam slov "změna světa". Sám sebe považuješ za něco, co se nemění a změna probíhá kolem tebe. Ale pak je tu ještě druhý význam, kdy se nestaráš, co se děje kolem a změníš se ty

I: O tom jsem něco slyšel, ale to se přeci měním já a ne svět

B: Jde o úhel pohledu, dívej se na tu změnu jako na přestěhování. Vybereš si jiný svět a přesuneš se do něho, jako bys přelétl na jinou planetu

I: Takže si můžu vybrat svět, ve kterém žiju?

B: Ano, děláš to od narození a všichni lidi kolem tebe taky

I: Takže změna světa taky znamená, že si vyberu jiný pohled na svět

B: Ve skutečnosti je to to jediné, co můžeš udělat

Tak jsem udělal to, co mi Bůh poradil. Změnil jsem svět. A ta změna už proběhla. Žiju se světě, který miluju, který je úžasný a krásný, božský. Rozhlédl jsem se a spatřil tu změnu, vyprávím o té změně každému, kdo jí ještě nevidí, každému, kdo je smutný, kdo se ještě bojí, kdo si ještě myslí, že žije v tom starém hrozném světě, kde se muselo loupit, vraždit a bojovat. Stačilo mi málo, jen jsem si uvědomil existenci tohoto nového světa, už nebylo potřeba měnit ten starý svět, ten zmizel v tu chvíli, kdy opustil mou mysl. Můžete to udělat stejně. Platí to totiž individuálně i kolektivně, pokud naše mysl přejde ze starého světa do nového, starý svět mizí, když to uděláme všichni na planetě, nezůstane po starém světě nic. Tahle chvíle v historii lidstva je úžasná, protože právě tady a teď dochází k vědomé proměně světa a tu proměnu žijeme my. Náš život je tou proměnou. V tuto chvíli jsme ve starém světě.............. a v tuto chvíli jsme v novém světě. A proměna světa proběhla během těch deseti teček.

 

5.11.2007

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode

TOPlist